- Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile privind securitatea si sanatatea in munca - Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectare a masurilor de securitate si sanatate la locul de munca - Instructiuni specifice de securitate si sanatate in munca pentru fiecare loc de munca - Evidenta zonelor cu risc ridicat (unde este cazul) - Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul) - Planul de prevenire si protectie - Fisele individuale de instructaj privind securitatea si sanatatea in munca
- Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire si protectie - Tematica anuala pentru toate fazele de instruire si materialele ce vor fi prezentate conform tematicii aprobate - Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie - Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si a modului de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de securitate si sanatate in munca - Evidenta echipamentelor individuale de protectie - Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare ( control sau accident ) - Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului - Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor
Conform Legi 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, angajatorii au obligatia de a realiza si a fi in posesia unor documente de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale identificate pentru fiecare loc de munca / meserie / activitate, pentru a putea stabili masuri de anihilare sau de mentinere sub control a acestora. La elaborarea dosarului de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale utilizam metode moderne de analizã participativa care - identifica factorii de risc pentru fiecare componenta a sistemului de munca din cadrul locului de muncã analizat: lucrator, sarcina de munca, mijloace de munca, mediul de lucru - cuantifica si ierarhizeazã riscurile identificate permitand in final stabilirea unor masuri de prevenire eficiente, cu aplicare imediata sau de perspectiva, prioritatea aplicarii lor fiind dictata de nivelul de risc atribuit fiecarui factor de risc identificat.
|